Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Távoli elérés telefonról - tabletről - számítógépről

Hikvision kamerák távoli elérése mobiltelefonról - tablettről (iOS - android)

 

Funkciók

Élő kameraképek megtekintése, rögzített felvételek visszakeresése-mentése, forgatható kamera vezérlése a világ bármely pontjáról, okostelefonon keresztül.

 

Hik-Connect alkalmazás

Töltse le ingyenesen!

 

    

 

 

HIK-CONNECT alkalmazás szolgáltatásai

A HIK-CONNECT szolgáltatás távoli élőkép megtekintést, rögzített felvétel visszajátszást és távoli paraméterezést teszt lehetővé. Mobiltelefonos kliens szoftver, amelyet IOS, Android mobiltelefonokra terveztek.

Az applikáció segítségével, az épp aktuális élőképeket valós időben nézhetjük, felvételeket visszajátszhatjuk, melyekbe tetszés szerint bele is nagyíthatunk. Egy-egy felvétel pillanatát ki fotózhatjuk, kivághatjuk és le is menthetjük telefonunkra. PTZ kamerák távoli vezérlését is lehetővé teszi (forgatás, nagyítás-kicsinyítés). A jól áttekinthető kezelőfelületnek köszönhetően, könnyen személyre szabhatjuk, a kamerák képeit, a saját igényeink szerint. 

A kliens szoftver segítségével egyszerre akár 32 db élő kameraképet is láthatunk. Amennyiben különböző helyen több kamerarendszerünk is működik, úgy ezzel az applikációval egy mozdulattal, egyszerre kezelhetjük az összes kamerarendszerünket, melyet egy képernyőn valós időben láthatunk. 

A szolgáltatás igénybevételéhez nem feltétlenül szükséges a port továbbítás (port forward), csak abban az esetben, ha a távoli eszközökön beállítások elvégzése szükséges.


 

HIK-CONNECT beállítása 

Szükséges hálózati beállítások (DNS szerver nélkül a szolgáltatás nem működik)

Beállítások > Hálózati > Alapbeállítások > TCP/IP menüpontban Első DNS szerver: 8.8.8.8

A szolgáltatás engedélyezése az eszközök menüjében:

Beállítások > Hálózati > Speciális beáll. > Platform-hozzáférés menüpontban az engedélyezés melletti jelölőnégyzet bepipálása szükséges.

A Platform-hozzáférési mód jelenleg EZVIZ Felhő P2P, későbbiekben HIK-CONNECT.

Szerver címe: dev.eu.hik-connect.com.

 

 

 

Eszköz hozzáadása webes felületen

Regisztráljon a www.hik-connect.com oldalon (amennyiben már létezik EZVIZ felhasználói fiókja lépjen be azzal és a következő lépéseket hagyja ki).

 

Jelentkezzen be a felhasználói fiókjába.

 

Lépjen be a Device Management menübe.

 

Nyomja meg a jobb felső sarokban lévő Add gombot.

 

Írja be az eszköz sorozatszámát, majd nyomja meg a Search gombot

 

Nyomja meg a gombot a felderített eszközön.

 

Írja be az eszköz Verification kódját, majd nyomja meg az Add gombot.

 

Amennyiben a fenti lépéseket helyesen elvégezte, az eszköz a fiókban megjelenik.

Az ide felvett eszközök a HIK-CONNECT telefonos applikációban is megjelennek, mert az eszközök a fiókhoz vannak hozzárendelve.

Amennyiben az eszközt egy végfelhasználó számára meg kell osztani, a Device Operation oszlopban a balról harmadik share gombbal meg lehet osztani.

Ehhez a végfelhasználó felhasználói fiókjának a nevét kell megadni. Ezután a végfelhasználó fiókjában megjelenik a Device Shared by Others menüpont alatt, ahol tetszőlegesen szerkeszthető a Device Domain, mégsem befolyásolja az eredeti tulajdonos által megadott Device Domain értéket. Ezáltal több domainről is elérhető az eszköz.

 

 

 

Eszköz hozzáadása mobil applikáción keresztül QR-kóddal

Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a korábban létrehozott felhasználói fiókjával.

 

Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.

 

Olvassa be az eszköz azonosító címkéjén lévő QR-kódot

 

Nyomja meg a Hozzáad gombot az eszköz felvételéhez.

 

A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).

 

A hozzáadást követően láthatóvá válik (válnak) a felvett eszköz kameraképe(i).

 

 

Eszköz hozzáadása mobil applikáción keresztül sorozatszám alapján

Nyissa meg a HIK-CONNECT alkalmazást, majd lépjen be a létrehozott felhasználói fiókjával (vagy a korábban létrehozott EZVIZ felhasználói fiókjával).

 

Bejelentkezést követően nyomja meg a jobb felső sarokban lévő + gombot.

 

Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő ceruza ikonra.

 

Adja meg az eszköz 9 jegyű sorozatszámát és koppintson a nagyító ikonra.

 

Koppintson a Hozzáad gombra.

 

Adja meg az eszköz Verification kódját, majd koppintson az OK gombra.

 

A hozzáadás véglegesítéséhez nyomja meg a Befejezés gombot. – A Port-hozzárendelési mód legyen Automatikus, amikor az UPNP funkciót aktív, amennyiben nem aktív, válassza a Manuális módot és írja be az eszköz által használt portokat (alapesetben – Szerviz port: 8000, HTTP-port: 80).

 

 

Hik-Connect program használata port továbbítás segítségével

A port továbbítás (port forward) azért szükséges, hogy a távoli eszközön beállításokat lehessen végrehajtani és az új HIK-DOMAIN segítségével távolról elérhetők legyenek az eszközök webes felületen keresztül is.

Az applikáción keresztül a következő beállításokat érhetők el:

  • Idő beállítása,
  • Jelszó megváltoztatása,
  • Rögzítési ütemezés beállítása/változtatása,
  • Normal/smart események beállítása (pl. mozgásérzékelés).

A fent felsorolt funkciók nem működnek a P2P (peer to peer) szolgáltatás nélkül, így a 2. vagy 3. pontban leírtakat is szükséges elvégezni (attól függően, hogy melyik hozzáadási módszert került kiválasztásra) ahhoz, hogy a rögzítő illetve a kamera beállításai elérhetők legyenek, valamint hogy használható legyen a HIK-CONNECT DOMAIN szolgáltatás.

 

A beállításhoz koppintson a Device gombra

 

Koppintson a jobb felső sarokban lévő + jelre.

 

Kattintson a Kézi hozzáadás gombra.

 

 

Hik-Connect fiók hozzáadása IVMS-4200 programmal

  • Nyissa meg az iVMS-4200 programot.
  • Kattintson az Eszközmenedzser modulra, azon belül a Szerver fülre.
  • Kattintson az Új eszköztípus hozzáadása gombra és válassza ki az EZVIZ Felhő P2P Eszköz opciót, majd nyomja meg az OK gombot.

 

Kattintson a létrehozott eszköztípusra, majd kattintson a Belépés fülre és adja meg a belépéshez szükséges adatokat. (Az EZVIZ Felhő P2P fiók rovatba a HIK-CONNECT fiók NICKNAME-et kell beírni, ez a HIK-CONNECT fiók System management >  Account menüpont alatt található.)

 

Sikeres belépést követően megjelenik a fiók és a már felvett eszközök.

A felvett eszközök kameraképei a Fő nézetben megtekinthetők. A szükséges kamerát a Kamerák listából választhatók ki és drag&drop módszerrel húzhatók a nézetbe.

 

Gyakori kérdések

 

 

Nincs "Verification kód" a terméken, illetve a rögzítő menüjében

  • Próbálja meg az „ABCDEF” betűkombinációt.
  • Amennyiben nem sikerült a fent említett kód, keresse műszaki ügyeletünket.

 

Egy eszközt több alkalommal is lehet regisztrálni?

Csak abban az esetben, ha törölve lett a HIK-CONNECT rendszerből és ezt követően.


 

Egy eszközt lehetséges-e több HIK-CONNECT fiókhoz felvenni?

Nem, egy eszközt csak egy fiókhoz lehet felvenni.


 

Lehet-e csak IP kamerát hozzáadni a fiókhoz?

Igen, lehet.


 

Lehetséges-e távoli koniguráció a HIK-CONNECT platformon?

A távoli konfiguráció abban az esetben lehetséges, ha a megfelelő port továbbítást elvégeztük és elvégeztük a leírásban leírtakat.


 

Lehetséges-e egy HIK-CONNECT fiókot több iVMS klienshez (iVMS-4200) illetve mobilklienshez hozzáadni?

Igen, lehetséges.


 

Hogyan lehet megosztani másokkal a telepített és regisztrált eszközöket?

A www.hik-connect.com oldalon be kell jelentkezni és a „Friend management” menüpontban tudjuk megosztani az eszközöket. Csak olyan személlyel tudjuk megosztani az eszközöket aki szintén rendelkezik HIK-CONNECT fiókkal.


 

Hol találom a "Device serial" számot (9db számjegy)?

  • Az eszköz dobozán található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az eszközön található azonosító matricán „Serial No: xxxxxxxxx” formátumban.
  • Az SADP program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • iVMS-4200 program segítségével a termék teljes azonosító száma megtalálható.
  • Az eszközök webes-felületén az „Általános információk” menüpontban.

 

Hol találhatóm a "Verification Code"-ot?

  • Az eszközön található azonosító matricán „Verification Code: ABCDEF” formátumban.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat-> Speciális -> Platform hozzáférés menüpontban.
  • Kamerák esetében a 5.4.5 FW-től kezdve létrehozható Platform hozzáférés beállítása alatt.

 

Hol találhatóm az eszköz QR-kódját?

  • Az eszközön található azonosító matricán.
  • Rögzítő esetében a helyi felületen a Hálózat > Speciális > Platform hozzáférés menüpontban

Keresés